domingo, 17 de noviembre de 2013

Aupa Gorka!!!

Hilabete batean zehar gurekin irakasle berri bat izan dugu praktiketan. Gorka du izena eta oso gustura egon gara berarekin. Asko ikasi dugu berarekin eta asko lagundu gaitu. Gainer, jokuak eta gauza dibertigarriak ere proposatu dizkigu. Mila esker benetan!! txapeldun bat zara!!
Zorte on orain unibertsitateko bueltan!! seguru dena primeran joango zaizula!!
Aaaah!!! eta ezin zaigu ahaztu esaten.....Gure eskolako ateak zabalik dituzula nahi duzunean bixita egitera etortzeko!!!

11 comentarios:

  1. kaixo Gorka zer moduz?? ze polita argazkia !!!! agur Berta

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Bai ze polita da argazkia eta ze pena joan dela Camila

      Eliminar
  2. Kaixo Gorka zer moduz zaude? NORA

    ResponderEliminar
  3. Gorka ,animo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PABLO

    ResponderEliminar
  4. Agur Gorka se pena!!!!!! Lucia M

    ResponderEliminar
  5. Zergatik joaten zara????????????

    ResponderEliminar
  6. Kaixo denoi!!!

    Zer moduz zaudete!!!! Nik ere, asko disfrutatu dut eta zuetaz asko oroitzen naiz. Astelehenean unibertsitatera bueltatu nintzen eta zaila ari zait egiten betiko erritmora ohitzea.
    Espero dut ostiralean, Maria Haurra egunean, hagitz ongi pasatzea!!! Eta ziur nago zuetariko batek Tu si que vales lehiaketa irabaziko duela! Gainera, esan nizuen bezala, laster bisita bat egingo dizuet!!!

    Besarkada handi bat:

    Gorka two :)

    ResponderEliminar
  7. camila irabazi du 5garren mailako neska batzuekin muxu bat espero dut laster ikustea .Berta

    ResponderEliminar
  8. kaixo Gorka! zenbat denbora ezer idatzi gabe zer moduz zaude? Nora

    ResponderEliminar

Gogoratu idaztean zuen izenak jartzen!